Kiyoung Moon
Sunday, April 7, 2013
OGRE 3D 1.7 Application Development Cookbook 드디어 번역 완료했습니다!
번역하는데 너무 오래걸렸습니다. (사실 초벌은 끝내놓고 까먹고 안보내고 있었어요... ㅠㅠ)
중간에 코드 넣는 부분도 너무 오래 걸렸구요. 아무튼 드디어 끝났습니다!
오우거 사용법을 대충 알고 있고 예제별로 필요한 부분 가져다가 쓸 수 있게 되어 있는 책입니다. 초보가 볼 수 있는 책은 아니라고 생각합니다.
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Task in UnrealEngine
https://www.youtube.com/watch?v=1lBadANnJaw
Unity : FPS Microgame Analysis -1-
Unity released very good FPS example for people and I decided to analysis how they make this. Personally I wanted to show you how I analys...
Use Ue4's DrawDebugSphere in AnimNode
When we use DrawDebugSphere function for debugging, it is working well but when you are trying to use it in anim node's function it will...
Show line number in the jupyter notebook
If you press a key 'L' in the jupyter notebook then you can see the line number in the editor.
No comments:
Post a Comment