Kiyoung Moon
Thursday, August 16, 2012
블로그 다시 시작합니다.
예전에 날린 자료들을 생각하면 안타깝지만 다시 시작해 보려고 합니다~ :)
제가 주로 관심있어 하는 분야는 AI, 게임 엔진 디자인, 미들웨어 개발, 툴 프로그래밍입니다.
2 comments:
Stiner
August 20, 2012 at 1:39 AM
리더에 등록 했습니다. 자주 찾아 보겠습니다. ㅎㅎ
Reply
Delete
Replies
Reply
ProgC
August 20, 2012 at 8:30 AM
감사합니다. 자주 놀러와 주세요~ ㅎㅎ
Reply
Delete
Replies
Reply
Add comment
Load more...
Newer Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Task in UnrealEngine
https://www.youtube.com/watch?v=1lBadANnJaw
Unity : FPS Microgame Analysis -1-
Unity released very good FPS example for people and I decided to analysis how they make this. Personally I wanted to show you how I analys...
Use Ue4's DrawDebugSphere in AnimNode
When we use DrawDebugSphere function for debugging, it is working well but when you are trying to use it in anim node's function it will...
간단한 코드는 테스트하고 싶고 컴파일러는 없을 때 (혹은 띄우기 귀찮을 때)
http://codepad.org 바로 코드를 테스트 해볼 수 있다.
리더에 등록 했습니다. 자주 찾아 보겠습니다. ㅎㅎ
ReplyDelete감사합니다. 자주 놀러와 주세요~ ㅎㅎ
ReplyDelete